Nyhet

Leos lekland har öppnat upp portarna här i Sundsvall och det är bättre än bäst kan man säga. Blev ett årskort vilket innebär att vi kommer vara flitiga besökare.
Kung att vi har gångavstånd till stället också!


Imorgon ska jag operera bort gallblåsan.
Börjar bli rätt så nervös.. Hatar att släppa kontrollen. Allt ska förhoppningsvis flyta på som planerat så jag också kommer hem under morgondagen.
Tjing!
#1 - - Cicci:

Stort lycka till imorgon!! Kramar

#2 - - Stjärnfröken:

Stoooort lycka till! Förstår att det känns läskigt, men jäklarns vad skönt för dig och familjen att slippa oroa er för fler anfall sen. :)

Och oj vad sugen jag blir på att besöka Leos Lekland när jag ser bilderna och hör hur ni haft det där! Ser ju fantastiskt kul ut! :D (enda gången jag varit på ett lekland förut var Candy World för några veckor sen, och då lekte jag nog mer än våran lilla 1 1/2 åring. Var ju tvungen att testa ALLT liksom! Haha, jag växer ju tydligen aldrig upp trots att jag fyller 33 till sommaren. ;D )