Svackvecka

Det här har varit en ganska risig vecka. Mitt halsonda har hållit i sig sp det har blivit noll träning! Drog ut på en promenad och det slutade med att jag hostade hela natten så jag bestämde att det inte blir någon träning alls förrän imorgon. Längtar efter att få svettas lite!

Under veckan har vi hunnit med lite VAB också. Freja hade ju något som de trodde var ögoninflammation men jag är osäker.. Hon var lite kladdig i ögonen men strax efteråt så bröt en sån där prickattack ut igen.
Dessa jäkla prickar. Inte har allergimedicinen hjälpt heller. Som tur är så blir hon inte besvärad men det ser ju för hemskt ut.
Vi ska till barnkliniken nu i oktober igen för att uppdatera oss kring astman och då får vi ta upp detta. Preioral detmatit kanske? Det är väl det som verkar mest likt om man googlar, någon som känner igen detta?

Under veckan har vi träffat A och Pinglan för lite fika.
Våra sötnosar diggar Babblarnas nya låt.

Igår var jag hem till A och kalasade lite eftersom hon fyller år imorgon. Blev mer sliten än jag borde ha blivit eftersom jag var hemma tidigt. Hela den här dagen har jag mått som jag förtjänade. Tur det var riktigt trevligt igår.

Nu ska jag mysa i soffan.
Imorgon drar en intensiv innevecka igång.