Ensamma hemma.

P åkte till Göteborg väldigt tidigt i tisdags.
Jag fick en stressig morgon då jag började 7.30 och inte alls är van vid att vara själv med allt under morgonfixet.
Efter lämningen så rushade jag iväg till jobbet som direkt följdes av APT.
Freja fick hämtas av mormor och jag kom hem utan att ha fått umgås med min älskling på hela dagen.

Det dåliga samvetet blev inte bättre av att jag började 7 idag så hon blev lämnad precis när förskolan öppnade. Som tur var så hade jag inte så lång dag så jag kunde hämta henne strax efter 15. Blev kvar på förskolan i säkert 30 minför att prata med en av hennes pedagoger. Är så fantastiskt nöjd med stället och det är så roligt att få hämta en tjej som så tydligt visat hur mycket hon trivs där.

Nu har vi haft lite "lillördag" då vi hämtade ut gratis glass från Ica Maxi som vi mumsat medan Freja skulle hålla sig vaken tills P kom hem.

Nu sitter jag och nattar henne samtidigt som jag längtar efter min Julmust som står redo i kylen. Är ju farligt gott alltså!
Ska mysa med P också nu när ordningen här hemma är återställd.