Det här med skolarbete

Alltså den här terminen i skolan har varit betydligt mer intensiv än den tidigare. De klämmer i så många moment på så kort tid. Jag hinner knappt med mig själv under veckorna som bara rinner bort. Tur det är helg igen så lugnet kan få infinna sig en stund.

Under denna vecka så har jag fortsatt med min bildkurs vilket inneburit massa skapande som inte alls är min starka sida.
Fantastiskt rolig vecka som nu ska dokumenteras över i en Power point, hälften är färdigt och jag är uppe i 30 sidor. Tur jag har nästa vecka på mig.

Igår så var P in på akuten. Han har gått och haft rejält ont vid inandning så det var dags att ta reda på vad som var fel. Som tur var så är det ingen propp utan en misstänkt lungsäcksinflammation.
Förhoppningsvis piggnar han på sig fort men just nu får han ta det lugnt så står jag och Frejster för allt röj.

Idag så blev det en tur på birsta med A och Signe. Shoppades en del, i vanlig ordning. PoP har släppt sin nya kollektion som är härligt färgglad plus att de hade ett medlemserbjudande som inte gick att motstå.
Shoppade en outfit åt mig och Freja inför halloween då vi ska fira min bästa pappa som fyller 50.