Julfeeling

Förlåt för att ni får komma lite lång ned på prioriteringslistan just nu men det är mycket annat som ska hinnas med.

Förutom att praktikens tredje vecka är avklarad så har jag hunnit ta hand lite om mig själv.
Svettiga spegelselfies på gymmet kan faktiskt vara rätt så peppande!

P har fått vabba lite i veckan eftersom förskolan ringde och sa att Freja bajsat löst. Dock kom det inget mer alls vilket var väldigt skönt.
Nu är hon dock invarderad av prickar, igen..
Hon blir så röd men verkar fortfarande inte alls vara störd av detta. Vi väntar ju på en ny tid till barnkliniken men jag ringde dom och tjatade till en telefonsvarare igen i fredags då jag tycker det tar en jäkla tid. Folk man möter som tittar på henne ser lite förskräckta ut, det ser verkligen inte bra ut och det är lite svårt att få med på bild hur illa det faktiskt kan vara.
Hoppas på en lösning snart.

Den här helgen har Freja haft min pappa och bonusmormor som barnvakter. Jag och P var ut och käkade samt att vi såg Hungergames på bio. Varken maten eller bion var väl jättebra men det var mysigt för oss att umgås då vardagen kräver rätt mycket just nu. Romantiken ligger alltså inte i topp.

Idag var jag med syster och Freja på julmarknad. De hade snögaranti och löst detta med hjälp av snökanoner. Riktigt mysigt var det och Freja var mest nöjd över att ännu en gång få rida på en häst.

Nu ska jag fortsätta julpyndandet som är i full gång här hemma.
Freja och jag har klätt granen både i vardagsrummet och här i hennes sovrum.
Imorgon kör vi på med ny vecka och lite julledighet som närmar sig.