Mysmysmys och premiär

Vi valde nummer 3:

Det är inte en höguplöst bild så jag hoppas att den blir bra. Canvas gick inte så bra att få till så nu har jag testat framkalla en förstoring som jag tänkte sätta i en stor ram. Kan bli bra alltså!
 
Igår hade vi verkligen en fantastisk söndag trots att P jobbade hela dagen.
Vi började dagen med att få besök av A och Signe. Himla roligt att våra tjejer faktiskt verkar ha roligt tillsammans nu. Obeskrivlig lycka.

 
Freja älskar att ta Signes napp, den är mycket godare än hennes egna.
 
Efter Frejas lunchsovning så hade vi träff med hennes bästa gudmor. Vi hängde på Frejas förskola i det härliga vädret och fick äntligen surra ikapp massor <3
Freja avslutade dagen med lite grillchips i soffan. Det är hennes nya favorit.
 
Jag och P avslutade dagen med lite frisbeegolf. Premiär för den här säsongen och självklart var jag bäst.
 
Imorgon så är det husvisning. Ser verkligen amazing ut på bilderna så vi hoppas att det är likadant irl.