Är det rätt?

Huset vi tittade på, helt amazing! Vi stod typ båda två och funderade på om vi verkligen kan bo så fint och det kan vi ju faktiskt.
Min pappa ska få följa med P och titta på det igen sedan så ska vi förmodligen ge oss in i budgivningen.

Annars då?
Mellan husvisningar, arbete, hemmaliv, träning och plugg så är det inte mycket som hinns med.
Det laddas inför kommande vecka som blir på universitetet för sista inneveckan innan sommarlov.
Ikväll är P på aw och samma sak imorn.
Jag får mysa med lillfisen.


Jag har inhandlat massa nytt åt Freja inför sommaren:

Har nog lite svårt att fatta att det är sommar snart. Idag kändes det verkligen som om att den första riktiga värmen slog till. Det får gärna fortsätta så. 
#1 - - Fiffig:

Vilka fina kläder! Särskilt det sista setet. Vad är det för märke? Kände inte igen etiketten.

Lycka till med husspaning.

Kram

Svar: Tack! Visst är de härliga :)
Har beställt från Next. Var riktigt bra priser och gratis frakt. Kram
None None

#2 - - Adele:

Så himla spännande med husköpet. Jag håller alla tummar för att ni ska få ert drömhus. :)
Jättefina och färgglada kläder. Och den med unicorn-texten. Haha! Vi laddade också på men här lyser ju värmen med sin frånvaro. Kramar!

Svar: Tack för tumhållningen. Hoppas på fler chanser snart.
Visst är det härliga kläder. Tyckte de hade så bra priser så jag kunde inte låta bli :D
Ja nu vill vi ha mer sommarvärme. Vädret går verkligen upp och ned just nu :/
Kramar
None None