Viktresan och semestern

Nu har det snart gått 1 år sedan jag startade min viktresa.
I början handlade det väldigt mycket om att gå ned i vikt men nu tycker jag att jag hittat något som fungerar bra, en livsstil.
På 10 månader har 20 kg försvunnit och målet nu är att försöka bli starkare och fastare.
Magen är väl det jag är mest onöjd med. Den är ju ganska mjuk men samtidigt har den burit fram den vackraste flickan i världen så därför är den samtidigt fanastisk.
Det som varit det bästa med att gå ned i vikt är att jag känner mig piggare och gladare. Ni för tiden ser jag till och med fram emot att träna och det trodde jag inte om mig själv.

Annars kan jag berätta att semestern visat sig från sin bästa sida så här långt. Solsken gör ju allting så mycket bättre.

Frejster har börjat sätta ihop en del ord. Hon säger liksom enklare saker som typ "pappa skratta" "mamma handen" "sätt dig" och liknande. Så kul när hon börjat göra sig förstådd.

Idag var vi och hälsade på i vårt hus.
Kändes helt perfekt, ännu bättre nu när vi vet att det faktiskt är vårt.
Längtar verkligen efter att få flytta in!

Imorgon har vi inplanerat en baddag med A och fina Signe, hoppas på fortsatt finväder.
#1 - - Anna:

Du glömde berätta att du satt upp ett nytt mål redan för 2016. "Att träna inför ett lopp" 😁👏🏼

#2 - - Adele:

Så fint huset är! Säkert lika fint inuti. Vad härligt ni kommer att få det där. Förstår att ni längtar till flytten. 😊

Kul med all denna kommunikation. De säger så roliga saker nu. Och härmas så mycket. Häromdagen gick Milo runt och sa "pusiss" en hel dag. Innan vi kom på att han säger "precis" som är ett ord som missbrukas här hemma en del. 😂

Kramar!

#3 - - Jullan:

Bra jobbat! Vilken skillnad. Stark. Är det Viktväktarna som du kört?
Huset ser jättefint ut, förstår att ni längtar. :)

Svar: Tack :D Jag körde viltväktarna de första månaderna för att hitta rätt portionsstorlekar och hur mycket jag skulle stoppa i mig per dag, funkade faktiskt väldigt bra 👍
None None

#4 - - Emelie :

Så bra jobbat! Jättefin är du :)