Laddar upp!

Vädret har varit fortsatt kasst så för att fördriva tiden så bokades en date med A och Signe på Birsta. Shopping kan pigga upp vem som helst!

Igår var vi med min syster och mamma för att försöka loppisfynda.
Jag ville byta ut alla tallrikar för att satsa på olika former och färger på varenda del. Hittade en riktig guldgruva och var galet nöjd.
Avslutade loppisdagen med en fika på Waynes, moster är en stor favorit i hennes värld (is-chai också!)

Freja har fortsatt sova hela nätterna i sin egen säng. Dock startar hon dagarna tidigare nu än hon gjorde i början. Imorse var det min dag att kliva upp, vi tar varannan dag under semestern, och Freja vaknade 5.50.
Man är så trött när man kliver upp men när man kommer in och hon ler och säger "gosa" så blir man varm och lycklig i hela kroppen.
Idag blev hon sur då det var fel program på Disney junior under morgonen. "Bapman (Batman) film" sa hon och pekade på filmerna.
Nöjt låg hon sedan och tittade på Lego Batman.

Idag har vi även tagit oss en tur till Drakborgen där hela familjen fick busa av sig ordentligt.
Avslutat dagen med tacomys.


Imorgon packar jag väskan och åker till Bollnäs. Får alltid lite ångest när jag tänker på att vara borta från Frejster men jag vet att det kommer gå bra.