Jackpot!

Det känns som att vi vann högsta vinsten när vi bytta tillbaka vällingen. Yay, hon sov som vanligt igen!
Det var nästan så att man var tröttare när man vaknade för att man fått sova så bra. Skönt att veta att hon inte behöver ha ont i magen också. Vi väntar med bytet inför natten. På dagarna funkar 1års vällingen toppen men då håller hon också igång som en liten tok.

Idag så kom Frejas mormor och moster hit. Perfekt då jag kunde köra den stora torsdagsstädningen. Sedan tog min mamma och vilade lunchvilan med Freja. Jag och min syster brände iväg till Birsta, igen, eftersom jag fått tips om Batman-kläder. 
Köpte båda plaggen såklart.
Det var en tjej som blev ruskigt glad när hon vaknade. Kramade sina kläder och såg så nöjd ut när hon fick testa.

Efter melliset så tog jag en promenad med Freja. Kändes som en evig vandring då vädret var hemskt. Regnar och snöar om vartannat så det är fullt med blötsnö. Freja var nöjd i varje fall och vi hann även stanna och plaska en stund.

När vi väl kom in så var det dags att göra middag. Freja tyckte dock att det var dags att läsa bok och hon testar verkligen om hon kan få sin vilja igenom.
Det slutade med att hon lekte med sin docka istället och jag fick färdigställa maten som Freja glatt kunde mumsa i sig sedan.

Imorgon är det kalasförberedelser som gäller!

#1 - - Jessica:

Kul att se hur hon växer och att ni mår bättre allihop!
C klarar inte heller av ettårsvällingen på natten, vi måste köra på 6 månaders för att natten ska funka :/

Svar: Ja men då kanske det är ganska vanligt. Blir väl för tufft för deras småmagar under natten. Nu är det bättre iaf så det är ju tur att man hittar lösningar ibland :)
None None

#2 - - Intesomvitänkt :

Haha. Hon är så himla himla söt :)

Svar: Tack! :)
None None