P åker bort

Imorgon så åker P bort i 3 dagar för att jobba.
Hans klocka ringer 4.30 men då sover förhoppningsvis jag och Freja gott.
På torsdag eftermiddag så får vi träffa honom igen.
Eftersom jag verkligen hatar att vara ensam så har jag sett till att vi håller oss sysselsatta. Imorgon kommer Frejas gudmor och flickvän för att äta middag och mysa lite. Då har man sett till att det finns sällskap under eftermiddagen.
Jag tycker nästan det kliar i kroppen av att vara ensam. Till slut börjar man ju prata med sig själv, tur Freja är en del av hemmet nu så man slipper framstå som helt crazy.

Har mailat till Läkarpraktiken idag.
Har drabbata av små blödningar helt random under cykeln. Kanske är det helt normalt? Vad vet man?
För mig är det i varje fall en förändring och det kommer i samband med att jag ansträngt mig så jag vill bara bekräftat om det bör kollas upp eller inte.

Nu ska jag lägga mig i sängen för att plugga lite.