Sista veckan

Nu är det bara en vecka kvar tills vi flyttar. Det börjar eka tomt här hemma och det är inte alls mycket kvar att packa.
Freja stod förskräckt och tittade på när jag plockade ned tavlor, "meh, vad hände?" upprepar hon en miljon gånger!

Igår när jag hade ledig fredag så passade vi, ännu en gång, på att besöka badstranden med min kusin och Frejas tremänning.
Det var riktigr varmt så det blev massa badande och lek. Vi drog en fredagshandling och åkte hem för det vanliga tacomyset.

Idag vaknade Freja och var snorig, tredje dagen som hon kliver upp 5.15 också. Tur jag har sovmorgon imorgon.
Idag har vi rensat i förrådet och vi lyckades faktiskt få bort några kartonger med saker vi aldrig använder.
Min bror är och tävlar så vi ska hjälpa till med att vakta min familjs hus. På eftermiddagen köpte vi med oss mat från Mc donalds, åt ute på deras uteplats, fixade husbestyren och avslutade med lite bad.

Nu har Freja precis somnat och det blir nog lite mys i soffan. Får se hur länge jag orkae hålla mig vaken, ganska trött av alla tidiga mornar.