Vakennatt

Natten mot idag var hemsk.
Oj vad många uppvak det har varit. Freja grät i sömnen flera gånger under kvällen och fick komma till vår säng redan då vi gick och lade oss.
Från det så vaknade hon minst en hång i timmen och ena gången tog det runt 40 minuter för att få henne lugn. Till slut somnade hon på mitt bröst och vi kunde sova någon timme till.
Mitt alarm ringde 6 och jag kände mig som en zombie!
Det är svårt att veta vad som gjorde henne ledsen. Kan vara alla intryck med förskolestart som är lika med en ny värld. Kan vara tänder, växtvärk, magont? Gissningslek, som vanligt..

En bra sak som jag fick veta igår är att vi nu ska få träffa en läkare för att ta reda på vad hon är allergisk mot. Då kanske vi kan avsluta gissningarna på den fronten!


Nu hoppas vi på att denna natt blir bättre.
Imorgon kommer Frejas gudmor samt flickvän hit för Valborgsmys. Längtar!

#1 - - Karin:

Men åh vilka söta shorts <3 Vart är dem köpta?

Vår tjej har långärmad/ben och strumpor på natten.. Haha det kanske är för varmt #opps ;)

Hoppas natten blir bättre!
Kram

Svar: Tack :D
De är från name it.
Alltså jag tror det är så olika hur de är. Freja är väldigt varm av sig precis som jag också är :)
Kramar
None None

#2 - - Emelie :

Så bra att ni ska få träffa läkaren :)