Hinns inte

Dagarna är fullspäckade när jag jobbar.
Jobb
Hämta Freja
Laga middag
Hinna mysa
Träna
Plugga
Sova
Tur att det snart är helg igen. Samtidigt tycker jag att allt jag har för mig känns så kul just nu så jag tänker inte klaga.

Bus med pappa är obligatoriskt!

Så här kan det se ut om det blir tyst bakom ryggen medan jag lagar middag.
Hungrig tjej!

Hon har börjat sagt "Äva"(Eva) och "Juja"(Julia) som två av hennes pedagoger heter.

På torsdag är det en ganska speciell dag!

#1 - - Adele:

Haha! Sötisen. Den där talande tystnaden. Idag hade jag gjort frukost när nöden kallade. Blev misstänksam när jag fick kissa ifred. Ännu mer misstänksam när det dessutom var tyst. Jamen då satt han på golvet med halva gröten utsmetad över sig och resten på golvet 😱 Dessa ungar!
Så gulligt att hon börjar säga namnet på sina pedagoger också. Måste ju betyda att hon känner sig trygg med de. Kramar!

Svar: Hahaha :D alltså de är ändå roliga för de är så medvetna och vet precis när de ska passa på att göra sånt som de inte får! Tokungar <3 kram
None None

#2 - - Emelie :

Åh jag hinner knappt med heller, fastän jag "bara" är hemma hela dagarna :P

#3 - - Jullan:

Sötfisen. Vet du härom veckan drömde jag att jag stötte på er på stan, jättekul var det. :)

Svar: Det skulle vara superkul om det hände ju :D
None None