Styrelsemöte

Fredagen på Birsta med A var, såklart, alldeles perfekt!
Blev lite småshopping men mest mys med min fina vän och bästa Freja.
 
Gårdagens vägning visade på -1,7kg sedan i lördags. Nu är det inte jättelångt kvar till målet.
-10kg på 11 veckor och 8kg kvar till målet!
 
 
Idag började dagen väldigt tidigt.
Jag var så trött när klockan ringde men jag pallrade mig upp och begav mig ned till Stockholm för styrelsemöte med Barnlängtan.
En produktiv och bra dag i huvudstaden.
Har saknat min lilla älskling så det gjort ont i hjärtat. Kramade henne lite medan hon sov imorse och sedan fick jag smeka henne lite över pannan nu när hon sov då jag kom hem.
P har fått skicka bilder hela dagen och jag har varit så avis på han och hans familj som fått myst med bästa tjejen.
Att man kan sakna någon så mycket trots att man är med varandra varje dag?!
 
Nu är det snart dags för sängen. Är så trött efter allt bilkörande och den tidiga morgonen. Hoppas på att Freja vill komma till vår säng tidigt inatt så jag får snoosa på min lillfis.
#1 - - Emelie :

Heja heja med vikten :) och fina Freja :)

Svar: Tack :)
None None

#2 - - Jullan:

Ja jag vet det är inte klokt alltså, man kan sakna dem om de sover middag lite för länge på dagen oxå :P
Duktiga du som åker på styrelsemöte! *yey*

Svar: Ja det är helt galet. Samma när de somnat för natten, då ligger man och tittar på bilder liksom :'D Små gosisarna.
None None

#3 - - Emma:

Världens sötaste go tjej har myst massor med faster.. Helt fantastiskt hur en så liten plutt kan vara så kramig och gosa helt stilla <3

Svar: Ja hon har blivit gosig nu på senaste tiden. Förut var hon verkligen anti-gos. Tror du man saknade henne lite när P skickade massa mysbilder då? ;o
None None

#4 - - A:

Åh, förstår att du saknade henne. Galet att man kan sakna de så mycket. Tänk när man ska börja jobba etc. :)
Kommer du/ni någon mer gång hitåt skulle det vara kul att träffa er om ni vill. :) Kramar!

Svar: Ja jag gruvar mig verkligen för att den dagen ska komma. Måste verkligen se till att det blir mjukstart med jobbet så jag inte behöver vara ifrån henne för många timmar :o Det skulle verkligen vara superkul. Ska komma ihåg det om vi beger oss nedåt någon gång. Detsamma gäller dig om ni åker norrut :D Kramar
None None