Dåligt!

Har inte hunnit blogga samt att jag glömt ta bilder under dagarna som varit.
I söndags var vi och myste lite med P's familj. Roligt då vi ses så sällan men Freja kan bli lite kinkig med folk som vi inte umgås mycket med. Det gick ganska bra i varje fall sedan var det en jobbigare dag än vanligt med tidsomställning och allt.

Idag bjöd Freja på sovmorgon och därefter gjorde vi oss klar för dagen och begav oss mot babysång. Vi har inte varit där på ett tag då det varit inställt samt att Freja varit sjuk så det var väldigt efterlängtat. Riktigt roligt är det!
Direkt efter babysången så blev det manmafika och idag var även A och Signe med. En perfekt start på veckan tillsammans med fina människor.
Fick avsluta kvällen med mitt favoritpass på Ego och nu ligger jag i sängen och väntar på att klockan ska bli 22 så jag kan kika på Paradise Hotell.

Har de två senaste kvällarna haft ett sånt konstigt illamående samt att jag fick en blödning efter träningen ikväll. Google säger ju direkt det värsta.. Är nästan vid ÄL så det skulle kunna vara det men det känns inte som så. Får avvakta och se hur det utvecklar sig..
#1 - - Jullan:

Oj då, vad står på? Gravid? ;)

Svar: Tror det är en monsterägglossning 😖
None None