Lammet och grisen

I måndags så hade jag en stund på kvällen för oss själva. Kändes väldigt konstigt när min syster skjutsade in oss till stan för att äta middag samtidigt som jag var medveten om att Freja låg och sov så skönt.
Blev en lugn och skön stund, bara han och jag. Det har vi inte haft på över 5 månader. Menar självklart inte att vi skulle vilja vara utan henne utan mer att det var skönt att bara få vara vi. Hon är en sån självklar del och varken jag eller P kan minnas hur det var innan hon kom.

Igår hade jag och Freja förmiddagen för oss själva. Vi besökte Solliden där vi gick en guidead tur i parken. Fick veta att kungen faktiskt befann sig pp området men vi fick ingen skymt av honom.

Idag har vi varit allihopa på Lammet och grisen, där har vi ätit alldeles för mycket mat och bara haft det allmänt trevligt.

Imorgon åker P hem och vi får se hur länge jag, Freja och min syster blir kvat. Vi tar dagen som den kommer, carpe diem deluxe!
Vi ska skjutsa killarna till Kalmar och passa på att strosa i stan där och kanske kanske att vi besöker dinosaurie-landet. Jag älskar dinosaurier.


#1 - - A:

Åh vad härligt ni verkar ha det! Kul att ni passade på att få lite barnfritt också när tillfälle gavs! :)

Njut av er semester! Kramar! <3

#2 - - M:

Gud så söt hon är:)
Härlig blogg har du med, kommer kika in här ofta :)

Svar: Tack så mycket! Vad roligt att du gillar den. Välkommen :)
None None

#3 - - Stjärnfröken:

Åh vad mysigt ni verkar ha det! Och vilken häftig hårfärg du har nu. Så himla coolt. :)

Svar: Tack så mycket. Är inte riktigt nöjd själv ännu.. Men snart så :)
None None

#4 - - Leah / hael:

Hur länge är du där? Vi har inte så långt till Kalmar 😃

Svar: Men åh! Såg detta nu ju :( Nästa gång vi åker söderut ska jag hojta till <3
None None

#5 - - Mammatea:

Låter som ni har härliga dagar.