Kyla, tack!

Sommaren rullar på men jag måste nog erkänna att vi är lite trötta på värmen nu.. Det är för varmt! Man orkar ju liksom inte göra något på dagarna och Freja blir lite extra gnällig, är som att hon tröttnat på stranden i denna värme.

Idag ska vi ha en hemmadag. Den första på länge. Pappan var ute igår och är lite sliten idag. Han kom hem och somnade på golvet. Hihi, som man bäddar får man ligga. Det är alltid lite roligt när någon annan är bakis och man själv mår toppen.

Just nu ligger jag och Freja och myser i soffan.
Kan ju vara bland det absolut mysigaste som finns när hon vill somna nära.

Hade vägning igår och har gått ned 1 kg  senaste veckan. Minus 1cm också.
Det betyder: -2,4kg -2cm på 2 veckor.
Vi kör vidare och hoppas på att även denna vecka ger resultat.
#1 - - leah:

Ja nu tycker jag det kan bli mellan 15-18grader så man kan gå ut , utan att svettas ihjäl men jag vill inte ha minusgrader ännu dock :)

Duktig du är med vikten (Y)
, mitt gym kort har gått ut så harjag gått upp alla kg jag lyckades gå ned på 4mån :/ Känns så surt att jag har sån ångest över vikten, att det ska vara något så jobbigt :(

Svar: Vinter vill jag gärna ha ;)
Tack snälla du. Dock så hoppas jag att det håller i sig då jag vet hur lätt jag kan tappa allt igen. Vad jobbigt att det blev så men det fixar du. Är så imponerad över hur du kämpat. På't igen!
None None

#2 - - Mammatea:

Skönt med en hemmadag ibland.

#3 - - Emelie :

Grattis till viktnedgång, så roligt att det går bra för dig :) jo nu kan det gärna bli lite kallare fick typ solsting av utlandet är så less på solen :P

Svar: Tack så jättemycket :)
None None