Vecka 39 (38+3)

Det vällde verkligen in massor med tips på tv-serier. Tack för att ni delar med er för nu har jag ju massor som jag är sugen på att se. Har faktiskt börjat med Suits idag och sett två avsnitt och den serien verkar riktigt lovande.


Snön har fallit här hela natten så nu känns det som att vintern äntligen kommit på riktigt. Tycker verkligen att det är så mycket mysigare när det är vitt och kallt ute än blött och slaskigt.

P är hemma och vilar idag då har blev risig på jobbet igår, kanske en mancold på g och det är ju verkligen inte att leka med!
Jag tog en promenad till affären nu på eftermiddagen och det var ju kanske inte så smart att gå dit och vara vrålhungrig för när det skulle handlas till fredagsmyset så blev det alldeles för mycket glass och så självklart julmust.
 
Här hemma har jag städat toaletten och dammsugit lägenheten, detta är ju mina vanor som jag måste hinna med på torsdagen eller fredagen för att kunna slappna av inför helgen.
Idag är det 10 dagar kvar till BF. Det betyder det kan ta som mest 20 dagar innan vi är på förlossningen!
 
P har sagt att han tror att hon kommer under helgen.
 
När kommer Freja och vad väger hon då?
3 januari Petra . 3025g
3 januari Anna , vikt 3168g
5 januari Emma , 3120g
5 januari EVL , 3467 gram
6 januari Mathilda , vikt 3251g
6 januari Marie , 3650g
7 januari  Elin , 3850g
8 januari DagiJuli , 3050g
8 januari Min gissning , 3345g
9 januari Jess , 3526g

9 januari Längtarefterbarn , 3847g
11 januari Tanniz , 3540g
11 januari Fertilitetsresa , 4205g
12 januari F , 3560
13 januari S , 3840g
16 januari A , 3000g
17 januari Sundsvallstjej , 3480g
19 januari Antara , 3600g
22 januari EM , 3380g
22 januari Evelina , 3589g
23 januari Madeleine , 3350g
24 januari Alex , 3700g
25 januari A , 3468g
27 januari C , 3950g
28 januari Micke , 2680g
29 januari MammaTea , 3650g
#1 - - Monica:

Jag tror att bäbisen föds den 14/1 och väger 3785 gram.

#2 - - Mammatea:

Jag har också svårt att koppla av om det inte är städat inför helgen men jag har fått lära mig att det inte gör någonting om det inte är gjort.

Svar: Ja jag hoppas att jag kommer lära mig det jag med. Blir kanske inte lika lätt att hålla det helt rent och snyggt sedan.
None None

#3 - - A:

Nu när jag är hemma så städar jag nästan lite maniskt för jag står heller inte ut med röran. Men det är skönt för då är det jämt snyggt och städat när man ska koppla av.

Glass lät verkligen inte helt fel. Synd att sambon är krasslig bara och hoppas han kryar på sig inför förlossningen för han lär nog också behöva energi. Kram!

Svar: Ja det blir så när man går hemma ju och så tänker man att man vill ha det så fint som möjligt när förlossningen drar igång så man får komma hem med bebisen till ett rent ställe ;) KRamar
None None

#4 - - Antara:

Så spännande nu när det är så nära! Helt plötslig kommer du att ha er Freja i armarna <3
Som alla andra säger vila mkt nu och ät massor man behöver verkligen det under förlossningen.
Kram

Svar: Ja man väntar ju verkligen bara på att det ska hända något. Längtar verkligen tills hon är här ute med oss. Kramar
None None

#5 - - S:

Åhhh det är så spännande.
Jag bara väntar och väntar.
<3 <3 <3

Kraam

Svar: Ja det gör vi med nu kan jag lova :) Kramar!!
None None

#6 - - My:

18 kommer finaste tjejen, 3260g