Besök på jobbet och shopping

Det började med att jag fick ett mms av en kollega där det stod att ena barnet saknade mig och ville att jag skulle hälsa på. Bilden såg ut så här:
Blev ju alldes rörd, vilket jag blir förbannat lätt nu för tiden. Bokade såklart in ett besök så där på min arbetsplats startade jag och Freja vår torsdag.
Är så jäkla mysigt att få träffa alla mysiga barnen samt alla fina människor som jobbar där. Man saknar alla så mycket!

Efter jobbvisiten så hämtade jag upp A (hjartatbloder) och vi begav oss till Birsta för obligatoriska shoppingen.
Till mig blev det ett par leggins:
H&M har världena härligaste utbud på coola leggins just nu!

Sedan shoppades det till Freja, man glömmer liksom bort sig själv nu.
Ett par byxor från Åhlens:

En kjol och en häftig body från Name it:
Fram/baksida

3 stycken bodys från Lindex:

När vi kom hem så hade vi fått ett paket från Frejas farfar och farmor med en superfin tigerdräkt:
Tack!
#1 - - Sundsvallstjej:

Bra shopping :) älskar byxorna till Freja :)

Svar: Älska shopping ;)
None None

#2 - - Stjärnfröken:

Åh vad mycket fint! Ibland känns det lite trist att jag är en sån jeanstjej för vilka häftiga leggings det finns! Och tigerdräkten var ju bara för gullig. Kram!

Svar: Ja jag är helt tvärtom. Hittar nästan inga jeans som jag trivs i så jag kör mycket på leggins och klänningar :) Kram
None None

#3 - - Terese:

Hej!
Idag har vi varit på ditt jobb (jag såg din bild vid dörren, så jag är ingen stalker ;)) och vilket härligt ställe :) Ställer sonen i kö och hoppas på det bästa!

Bodyn från NameIt va ju supersnygg!

Önskar er en trevlig helg :)
Och Freja, vilken sötnos!!

Svar: Hejsan!
Vad roligt att ni varit där och att ni kände igen mig :) Det är ett superbra ställe och jag hade lätt velat ha Freja där om det inte vore min egen arbetsplats.
Hoppas ni får plats där, då kommer vi nog att ses framöver :)

Önskar även er en trevlig helg <3
None None

#4 - - Mammatea:

Vilka fina kläder!