Besiktning, BVC och bajsad mamma

Idag var det bara att masa sig upp ur sängen när alarmet drog igång klockan 6. Trött mamma med ett trött barn som nöjt sov vidare när vi åkte mot bilbesiktningen:
Hon lyckades charma killen som skulle kontrollera bilen så det blev bara en 2a på min gamla pärla som ska vara lätt att åtgärda, skönt!

Efter en tidig morgon tog vi oss en liten tupplur i soffan:

Sedan var det dags att ta en långpromenad och därefter besöka BVC.



Nu är hon 53,5cm och vägen 4325gram. Hon växer så det knakar lilltjejen vår.

Idag har hon även hunnit med att bajsa ned mig ordentligt. Under blöjbytet tog hon i och krämade på så att det sprutade över min tröja, på golvet och på mina strumpor. Hon var därefter väldigt nöjd och belåten.
Tur man är van vid lite skit.

När vi skulle kocka middag här hemma idag så njöt Freja av sin nya gunga.
Smidigt att hon kan sitta där och mysa lite medan man själv fixar och donar!


Nu ska jag snart krypa ned brevid min sovande tjej. P skötte matning och nattning då jag har suttit i telefonmöte. Han är lite svettig nu då hon passade på att tjura lite extra med sin pappa. 
Vår lilla pjuklarv <3

#1 - - dagijuli:

åh vilket mysdag ni verkar ha haft=) kram

#2 - - Elin :

Så mysigt <3
Härligt va stor hon börjar bli :)

#3 - - Evl:

Ja bajs blir man van vid. När A-V var i samma ålder lyckades hon skjuta ut en sån där raketbajs 1.5 m och direkt in i E´s mun och näsa :D
Kram!

Svar: Hahaha, skulle det hända på P så skulle han kaskadkräkas rakt av ☺️ Kramar
None None

#4 - - alexandra:

hur sover hon på natten?

Svar: Skrev ett inlägg :)
None None

#5 - - Mammatea:

Skönt med bilen! Klart hon charmar.