TF

Igår så blev det ett besök på Läkarpraktiken i Härnösand. Följde med syster dit som sällskap då hon ville kolla upp sig lite bara för att veta hur det ser ut där inne. Vi har pratat om det många gånger och nu gjorde hon slag i saken. PCO precis som jag men det såg fint ut då hon även väger mindre. Förhoppningsvis har hon egen ÄL och slipper all skit när det väl är dags för dom att börja bebisverkstaden.
Det var så kul att få träffa Titti och Ellen. Visst känns det väldigt mysigt när man hälsas med "Hej Camilla och här är det lilla miraklet." Fick prata en del med Titti medan syrran var inne hos TF. TF såg bara sådär glad och lurig ut när han såg Freja. Känns som att det var nyss vi var en del av den kliniken men det är mer än 1 år sedan vi var där ju.
Titti frågade lite om Freja och om vi var sugna på ett syskon och jag sa att vi lär höra av oss när det är dags.
Underbara människor det där!
 
 
Natten mot idag var inte rolig för Freja. Började redan igår på kvällen med flera uppvak och gråt så hon fick sova med oss och det var tur för det blev inte mycket sammanhängande sömn. Vid 4 drog hon igång världens vrål och var helt otröstlig. Hon fick en alvedon och efter ett tag somnade hon och sov bättre än hon gjort på hela natten. Misstänkte först någon typ av magknip men efter dagen som också bestått av mycket gnäll i perioder så tror jag att det är den där tredje tanden som nyss spruckit igenom som spökar. Hon har lite feber som går upp och ned och dregglar mer än någonsin.
Lider med lillfisen när hon har ont. Idag under dagen somnade hon inte förrän hon fick en Alvedon och då sov hon som en stock.
 
Själv passade jag på att hinka i mig lite kaffe.
 
Vi får se hur den kommande natten blir.
Efter en trött dag så lyckades jag tvinga iväg mig själv på lite träning. 3 vändor upp och ned för trappen upp till Norra berget fick det bli. En riktig benbrännare!
 
Sedan måste jag bara tillägga att jag fick reda på vad det var för märke på de där pyjamasen.
Ciraf står det tydligen. Försökt googla på Citat men det var ju helt fel. Nu hittar jag dock bara en finsk sida och jag fattar ju verkligen nada. Får nog be mamma komma och översätta.
 
Imorgon blir det lite löpträning på förmiddagen för sedan under eftermiddagen kommer Frejas gudmor och umgås då P ska iväg och kasta frisbeegolf.
#1 - - Stjärnfröken:

Åh, jag blir nästan lite sorgsen att vi aldrig hann åka till kliniken mer än två gånger innan vi fick vårt plus. Det var så skönt att äntligen bli bra bemött och känna sig trygg och omhändertagen på ett bra sätt. Samtidigt är jag otroligt tacksam också såklart. Känns bra att veta vart vi kan vända oss om vi får problem i framtiden åtminstone. Det är ju guld värt med såna fina människor när man är i en så känslig sits som ofrivillig barnlöshet.

Svar: Ja det ger ju en otrolig trygghet när man får slappna av och slippa känna sig i vägen.
Ja jag skulle ju aldrig tveka på vart vi vänder oss när det är dags för bebisverkstad igen :)
None None

#2 - - Jullan:

Bästa TF och Ellen och Titti, kul att se dem. :)

Svar: Ja de är verkligen bäst! :)
None None