1 år!

Idag är det 1 år sedan världens finaste flicka skapades. 1 år sedan vi klev in på IVF-kliniken i Falun för att tömma mina äggstockar på alla hormonstimulerade äggblåsor. För exakt 1 år sedan så skapades vår Freja i ett laboratorium på en klinik som vi alltid kommer vara evigt tacksamma. Om 5 dagar är det 1 år sedan hon fördes tillbaka till min livmoder. En perfekt blandning av mig och min stora kärlek. Vår älskade mirakeltjej <3

Idag är det Frejas dag!
#1 - - Sundsvallstjej:

❤️❤️

Svar: ❤️
None None

#2 - - Elin:

Otroliga känsla 😊

Svar: Ja verkligen ❤️
None None

#3 - - Jullan:

Vad hade man gjort utan vetenskapen?! Jag tyckte att det var en märklig känsla att veta exakt när vårat barn kom till. Men helt underbart fascinerande.
Grattis Freja!

Svar: Ja det känns lite märkligt att veta exakt på dagen när Freja blev till men som du säger så är det samtidigt helt underbart ❤️
None None

#4 - - Stjärnfröken:

Så otroligt stort, och fint! Man tappar nästan andan lite när man ser kollaget av bilder över året som gått. Känns som om det var alldeles nyss du la ut bilderna på sista sprutan, men det har alltså gått ett helt fantastiskt år sen dess. Galet och härligt! :D Kram!

Svar: Ja det är helt overkligt. När jag skulle göra kollaget och fick bläddra bland bilderna i telefonen som nu är full av bilder på Freja. När det väl vände så hände det så fort. Kramar
None None

#5 - - Emelie :

❤️❤️

Svar: ❤️
None None

#6 - - A:

Stort grattis på årsdagen! :D Så underbart. ♥

Svar: Tack snälla :)
None None

#7 - - Mammatea:

Tänk vad mycket som hänt på ett år!

Svar: Ja verkligen. Helt galet när man tänker tillbaka på allt.
None None

#8 - - S:

Det är så stort att ta in. När jag började läsa din blogg och när vi också satt i den sitsen, inte kunde jag då tro att vi nu skulle sitta här med varsin underbar dotter.
Och att det redan gått ett år!

Jag är så lycklig för er skull! ❤️

Svar: Ja det är verkligen helt otroligt. Det är svårt att verkligen förstå hur stort detta är. Tiden går galet fort men sedan har det ju varit en väldigt lycklig tid och då går det väl kanske med en ruskig fart.Kramar <3
None None