Vecka 24 (23+6)

Vann mina budgivningar på tradera!
Det är farligt att vara med och buda för vinnarinstinkten tar över och jag vägrar liksom att ge upp.

Idag är det sista dagen på vecka 24. Känns fortfarande konstigt att detta verkligen händer men nu när Bappen sparkar på där inne varje dag så inser jag mer och mer att vi snart ska ha en bebis. 
Jag njuter verkligen av varenda sekund som går, vi hade inte kunnat vara lyckligare än vi är just nu.
För 2 år sedan så fick jag det första missfallet, vi mådde skit och vi planerade för en utredning och nu sitter jag här och ser hur hela magen rör sig när våran längtansbebis försöker göra det bekvämt för sig.
Vi lever i en dröm just nu!



#1 - - Sundsvallstjej:

Vilken fin mage :). Förstår att det känns overkligt. Kan inte ens föreställa mig. Jag äter sista kuren med pergotime nu sedan skriver TF remiss till Umeå. Känns bra men skrämmande. Känns lite som sista hoppet liksom. Är livrädd att det bara ska bli missfall hela tiden. Men är samtidigt glad att det händer saker :). Det kan ju faktiskt gå bra också. Glömmer tänka så ibland.

Svar: Ja det är helt otroligt! Hoppas du snart får uppleva detta :')
Säkerligen jobbigt att veta att det är sista chansen med pergo samtidigt så är det skönt att ta steget vidare. Man får lämna över till någon annan och slipper känna sig så ensamma. Jag hoppas att det kommer gå bra. Du får fortsätta hålla mig uppdaterad. Kramar!
None None

#2 - - A:

Oj vad magen växer fint! :) Härligt att tiden går och du redan är vid 60%. Kram!

Svar: Tack, ja det går verkligen helt galet fort det här. Kramar
None None

#3 - - dagijuli:

ååh vilken härlig underbar mage du har. jag saknar min ibland.
tänk vad tiden går fort. känns som igår vi fick plus på stickan sa det senast till sambon idag. tänk att du är i slutet av v 24 idag. herregud helt torligt. jag läse din blogg vrje dag men ändå känns det som om man läser om ny vecka varje dag ha ha ha
stor kram ooh är så gla för er skulll du anar inte!!

Svar: Tack snälla du! Ja jag förstår att du saknar den. Jag älskar min kropp som mest just nu faktiskt och det är en sån mysig känsla att vår bebis faktiskt är där inne :) Ja visst går tiden snabbt. Det är som med din blogg, blir så fascinerad över att E växer hela tiden! Kramar!
None None

#4 - - Mammatea:

Så fin mage du har!

Svar: Tack :')
None None

#5 - - A:

Men hallå gosmagen! Du är så vacker med din mage, C, det ska du veta <3

Tänk att det gått så fort. Snart är bebben här!!!

Svar: Ja det är helt galet ju. När man tänker att den snart finns på utsidan liksom.. Crazy!
None None

#6 - - Langtarefterbarn:

Vilken fin mage! Grattis till att ha gått 60% av graviditeten! Inte långt kvar nu. Kraam

Svar: Tack så mycket :) Det går med bamsekliv framåt :)
None None