Vecka 24 (23+3)

Fredag!
Idag på jobbet var det ett barn som stirrade på mig och frågade hur mycket jag åt till lunchen egentligen? Jag frågade vad han menade och han sa att det ser ut som att min mage ska spricka. Kände mig ganska sprickfärdig idag. Det börjar bli svårt att använda mina vanliga kläder. Det spänner och drar och jag behöver nog unna mig lite mer shopping för att kunna vara bekväm i 4 månader till.

När jag kom hem slängde jag av mig kläderna och drog på mig P's 8XL t-shirt. Köpte den som LAN-tröja till honom men den är min stora favorit, bokstavligt talat.
Fredagsmys!


#1 - - Mammatea:

Hemma levde jag i leggings och husbandets tröjor när jag var gravid ;)

Svar: Ja det är ju hur skönt som helst :)
None None

#2 - - dagijuli:

hej där.
hihi härligt att det börjar puta lite här o där o ny garderbo är aldrig fel .. synd bara att man beöhver köpa nya för en så kort period
hur mkt har du gått upp? syns inte at du gått upp annars =) de är ju bra. jag gick upp 22 kg men gick ju ner 14 kg direkt sen o nu har jag la 2 kg kva. känns skönt.
jo ... dina bilder på bloggen.. krånglae det när du la dit de? har du pro eller hade du samlat poäng o köpte pro? jag har bara fått in 3 bilder på min blogg o jag har mailat fram o tillbak amed blogg.se men de verkar inte göra nåt åt det.. de bara ber mig skicka skärmdump på hur det ser ut i firefox o jag som använder explorer liksom.. har skickat men inget händer får inga svar. vill inte ha en halvfärdig blogg.. suck

Svar: Nej det är roligt med lite shopping ;)
Har gått upp 7 kg nu så det är ju en del men det mesta har satt sig på magen tror jag :)
Nej det krånglade inget för mig. Att du inte får svar feån blogg.se? Tycker de borde kunna hjälpa till mera!
None None

#3 - - E:

Ser ju helt fantastiskt mysigt ut! Måste nog gräva i mannens garderob och se vad jag hittar! :)

Trevlig helg! Kram

Svar: Ja gör det! Det är mina favoritplagg att mysa i just nu :)
None None