Ruvardag 10

Alltså idag är det 16 dagar sedan jag tog ovitrelle och det är även BIM i vanliga fall. Kommer inte blodet idag så kan det väl snälla hålla sig borta i några månader till.
10 dagar har jag ruvat. Trodde aldrig att jag skulle ta mig så här långt. Testdagen närmar sig med stormsteg.
4 dagar kvar och jag är livrädd att progesteronet lurar mig totalt!

#1 - - Langtarefterbarn:

Tänker lite samma sak om progesteronet. De kan ju ge liknande symptom. Jag försöker att tänka bort allt men hur lätt är det egentligen?
Hoppas hoppas att du får ett positivt test om några dagar! Kraaam

Svar: Ja det är verkligen jobbigt. Man kan ju inte veta vad som är riktigt och vad som är framkallat. Tack så mycket och kramar :)
None None

#2 - - alexandra:

gud vad jobbig väntan, tortyr!!!!! kram håller så klart tummarna

#3 - - Fertilitetsresa:

*håller tummarna*

Kramar!!

#4 - - Evelina:

Håller varje tumme och tå jag har!

Svar: Tackar :D
None None

#5 - - evl:

Skönt att det snart är testdag. Blir mysigt att ses ikväll. Hoppas du kan koppla av lite :)
Kramar!