Spraydag 9

Tack för att ni är så snälla och delar med er av alla erfarenheter. Det känns alltid lättare att förbereda sig mentalt när man får ta del av hur det var för andra människor tycker jag.
Det verkar som att de flesta fått mer utdragna och rikligare blödningar. Jag som är van vid yttepytte mens i typ 3 dagar som max.
Inget blod ännu och jag hoppas att det inte ska bli något krångel nu bara för att man faktiskt väntar på att man ska mötas av rött på toapapperet. 
Fortfarande väldigt tomt på biverkningsfronten. Kanske är tröttare än vanligt men det kan ju också bero på att vi flyttar för fullt. 
Nej nu ska jag ta och koppla bort med lite spelande. Det förtjänar jag efter att ha arbetat en långmåndag.

 
#1 - - evl:

Jag var också orolig men den kommer alldeles säkert :) bra att ni har lite annat att tänka på nu också. Kram!

Svar: Ja det är väldigt bra att fokusera på möblering och inredning nu ett tag :)Kramar!
None None