Dötid

Det slog mig att det är mer än en månad kvar innan jag kommer börja spraya igen. Jag var så laddad inför det här försöket och helt plötsligt känns allt så långt borta. Nu vill jag bara att tiden ska gå. Som alltid när man vill det så går det extremt sakta. Fatta att ett eventuellt äggplock ligger i slutet av april eller början av maj. Alldeles för lång väntan!
 
För att försöka få tiden att gå så ska jag ha en trevlig dag med fina A imorgon. Vi ska shoppa, äta god mat och gå på bio. Ha en riktig mysonsdag helt enkelt. Det tycker jag att vi båda har gjort oss förtjänta av. Känns som att var riktigt länge sedan jag handlade kläder. Shopping får mig alltid på bra humör, A också!
 
 
Känns som att Lutinusen inte är lika förjävlig idag som den var igår. Fy vilka menskramper jag hade hela kvällen! Idag har jag inte märkt mer än att det inte blir så mysigt av dessa vaginala tabletter. Tror ju som sagt att det inte kommer leda till något heller. Vårat lilla sympatiförsök.
 
 
#1 - - Barnlängtan:

Då kommer vi nog påbörja IVF ungefär samtidigt! Vi får följa varandra!

Förstår att det känns som om det är lång kvar. Ibland segar tiden sig fram. De tre månaderna efter mitt utomkvedshavandeskap, då vi inte fick försöka, var otroligt långa.

Svar: Ja men det är alltid roligt att kunna utbyta tankar och erfarenheter med varandra. Man går ju igenom en rejäl berg- och dalbana av känslor. Tyckte det var jobbigt nog fram till VUL:et och kan bara försöka föreställa mig hur det kommer kännas efter ett ET.Ska bli spännande nu när ni kommer igång också :)
None None

#2 - - Elin:

Visst känns de som en evighet??!
Jag har ju också ett ev. ÄP i början av maj (v18) och jag har god lust att stressa på tiden lite ;) ska sysselsätta mig som tusan så tiden går fort :)
Rekommenderar btw en App (om du har en smartphone?!) som heter period tracker, gör att man får super koll på sin cykel :)

Svar: Ja det känns så sjukt långt bort. Spännande att vi också kommer ligga väldigt lika. Ja jag önskar att jag hade något stort projekt på gång så tiden passerar snabbare men just nu kan jag bara tänka på en sak och då går det såååå segt. Tack för tipset, den ska jag absolut kolla upp :)
None None

#3 - - A:

Ja det känns långt borta. Tur att tiden går relativt snabbt iaf, det känns inte som om det var över 3 månader sedan som jag fick vetskapen om operationen.

Längtar till morgondagen :-) Jag har så fruktansvärt ont i nacken så jag kan inte sova. Har dessutom huvudvärk. Säkert pga att jag spänner mig konstant. Hoppas jag inte somnar på bion i morgon :-D

Kram!

Svar: Lutade ju mer åt att du skulle kissa på dig än att du skulle somna ;) Tack för en underbar dag! Alldeles för mycket shopping men lätt värt det!

KRAMAR <3
None None

#4 - - L:

Hoppas ni får en underbar dag :D

Svar: Tack så mycket :)
None None