Avbruten behandling

Fan vad jag blir besviken även om jag kände på mig att det inte skulle se bra ut!
I höger äggstock fanns det runt 10 blåsor som såg bra ut men i vänster jävla äggstock fanns det massa små och 1 som var alldeles för stor.
De vill ju såklart att vi ska ha så bra chanser som möjligt men det känns så jävla drygt att börja om från början!
Ena äggblåsan i vänster var alltså 18mm så den var nästan klar.
TF tycker att vi ska ta vara på den här ägglossningen som kommer bli så planen är just nu:
Ovitrelle på lördagmorgon
Börja med Lutinus 3ggr/dag på måndag
Invänta mens/plus

På dag 21 efter eventuell mens så påbörjas en ny behandling med Synarela, långa protokollet.

#1 - - JW:

Men Nej!!! Vad ledsen jag blir för er skull. Jag vet hur det känns och lider med er! Kunde de säga ngt om varför de trodde att det blivit så här?

Många många kramar från mig

Svar: Man blir så jävla besviken för man hoppas alltid så jävla mycket och så blir det som att någon slår undan benen på en. Läkaren sa att det kan bli så när man börjar med en för svag dos. Då är det ett ägg som reagerar och drar iväg. Nästa gång kommer jag få börja med en högre dos. Han sa att vi skulle se detta som ett test då han inte ville starta med en hög dos eftersom jag har så många ägg i äggstockarna. Han var mest rädd för en överstimulering. Kramar!
None None

#2 - - Catta:

Åh vad jag lider med er! :( har varit inne och läst
varje dag och hållt mina tummar! Kroppen är ett mysterium alltså..
Hoppas hoppas hoppas på ett plus. Kramar! <3

Svar: Ja det känns faktiskt riktigt jobbigt. Känns som att man lagt ut så mycket tid och man såg fram emot detta så himla mycket och nu ska man börja om igen. Ja, dumma jävla kropp som aldrig vill det man själv vill.Känns som att det inte kommer bli ett plus, mest som att vi ska försöka bara för att fördriva tiden liksom. Kramar <3
None None

#3 - - L:

Åhh nej beklagar. :(

Svar: Tack <3
None None

#4 - - Icka:

Nae så orättvist det är ibland, fy fan säger ja bara! ...finns lixom inget att tillägga förutom ett fyfan till.
Kramar!

Svar: Du har så jävla rätt. Man blir så arg och besviken så det finns inga bra ord.KRamar!
None None

#5 - - A:

Älskade vän. Denna orättvisa och förtvivlan slår hårt många gånger. Det gör ont i mig, på riktigt, jag önskar jag kunde trolla. Hoppas vi kan få lite plåster på dina sår och göra något roligt tillsammans. Stor kram igen, fina C <3

Svar: Ja alltså ag har ju gått omkring i en jävla lyckobubbla och försökt tänka att allting ska gå så bra och så får man lägga ner liksom. Jag blir så besviken på min kropp och på mig själv. Tack för att du finns fina vän. Vi båda behöver göra något roligt för att fördriva tiden lite. Kramar <3
None None

#6 - - Elin:

Va tråkigt :(
Jag ska hålla tummarna för att din högre dos har en bättre effekt :)
*ge inte upp*
Tröstkram!!!!!

Svar: Tack så mycket! Det blir spännande nästa behandling då vi nog kommer ligga väldigt lika. Då kan man dela lite erfarenheter.KRAMAR
None None

#7 - - Barnlängtan:

Å nej vad trist! Visste faktiskt inte ens att det kunde bli så. Segt att börja om från början igen. Kram till er.

Svar: Ja det känns väldigt drygt och man har ju väntat tillräckligt redan. Dock kan man ju inte göra så mycket mer än att försöka ta sig vidare. Kramar
None None

#8 - - dagijuli:

men nej ...=( vad är det jag läser... så det var korta nu o nästa kör ni långa? det kanske funkar bättre för er..
stor kram
fasiken då..=(

Svar: Ja riktigt bittert kändes det. Vi körde långa den här gången också men började med en för svag dos i menopuren. Han tyckte vi skulle se det som en testomgång. Tack vännen!KRam
None None

#9 - - tanniz:

Vad är det jag läser? fy vad tråkigt c.. förstår inte varför de avbröt. Var det pga att det var en stor, höger verkade ju ok? men skönt ändå att de avbröt för att inte slösa ett försök.. ni betalar ju ändå en helt del för detta... man får ju lite på att de vet vad de gör.
Kram

Svar: Ja riktigt tråkigt. Ja höger var helt okej så men när han förde staven mot vänster äggstock var det bara en stor där och massa små. Han sa att den tar upp allt från de andra och liksom "förstör". Ja jag litar på att han vill ge oss så bra chanser som möjligt. Känns såklart surt men man får som vanligt försöka se framåt. Kramar
None None

#10 - - Libra:

Åh nej vad tråkigt. :( Men skönt att de gör det bästa för er. Jag hade också en större förra gången och det gick ju inte så bra. :-/
Många kramar

Svar: Ja verkligen :/ Det verkar som att många får köra på även om de haft ett ägg som varit mycket större. Jag börjar smälta detta nu och inser att det var för vårat bästa. Nästa gång så ska det fasiken gå bättre. Kramar
None None