Vecka 37 (36+5)

Idag har julen städats bort. Känns riktigt skönt att vara klar med det så man inte har det hängande över sig. Blev en liten tripp till Ikea med syster då det kändes som att det behövdes några nya saker efter städningen.
Känner mig ganska slut i kroppen efter den här fullspäckade dagen.

Man blir lite dagvill av att vara ledig så jag kom på att jag skulle kolla posten idag. Hittade ett fint paket som var adresserat till mig:

 
Tusen tack fina Dag i juli för mössan och napphållaren som hon gjort själv.
Verkligen superfina! Blev alldeles tårögd <3


Vidare till era gissningar som har börjat trilla in.
Tänkte att jag börjar på en liten lista så får ni hänga på om ni är sugna:

När kommer Freja och vad väger hon då?
3 januari Anna , vikt 3168g
6 januari Mathilda , vikt 3251g
7 januari  Elin , 3850g
8 januari Min gissning , 3345g
17 januari Sundsvallstjej , 3480g
19 januari Antara , 3600g
25 januari A 
#1 - - Madeleine:

23 jan 3350g :)

#2 - - Mammatea:

Vill också städa bort julen!

#3 - - A:

Jag glömde visst gissa på vikten men 3468 g. :)

#4 - - Micke:

28/1
2680g

#5 - - A:

Jag tror Freja kommer den 16e januari och hon väger drygt 3kg. Puss och kram!!!

#6 - - dagijuli:

åh har de kommit nu=) vad härligt. haha min handstil är så hemsk =) vilket fint namn freja!! jag tror hon kommer 8 januari o väger 3050g =) kram o GOTT NYTT ÅR!!!

Svar: Ja det var verkligen superfint :) Duktig du är, måste vara perfekt att kunna sy till sin egna lilla! Gott nytt år <3
None None

#7 - - P:

3/1
3025 g

#8 - - Fertilitetsresa:

Jag gissar på 11 januari 4205 ;)
Lycka till!!!

#9 - - C:

27/1 , 3950 kg :D

#10 - - S:

Åh ska hon heta Freja :) <3

Jag gissar på 13/1 och stt hon väger 3840g <3

Kram

Svar: Ja, jag har alltid vetat att en flicka ska bli en Freja :) Verkar vara ett väldigt populärt namn nu ju, kommer vara många Frejor men det är fint! :D Kramar
None None