Vecka 20 (19+3)

Äntligen fredag!
Har verkligen längtat efter helg den här veckan.
Igår på kvällen när vi låg i sängen så kände jag bebis för första gången! Det var liksom ingen tvekan för det liksom fladdrade till på insidan flera gånger och idag tror jag att jag har känt av det lite till och från.
P är lite avis men snart ska väl han också kunna känna.

Nu är det fredagsmys!

#1 - - A:

Vad härligt med rörelserna! Grattis! :) Min man här är också avis, men hoppas man kan känna utanpå snart så de också kan uppleva detta för det är himla häftigt. :) Kram!

Svar: Ja, tänk när man kan känna med handen utanpå. Det är nog inte allt för långt borta tror jag :) Kramar!
None None

#2 - - Mammatea:

Så mysigt att känna hur det rör sig!

#3 - - Rimeslåtten :

Åhh! Jag vill också känna :-D hahaha!

#4 - - dagijuli:

åååh så mysigt. jag hade moderkakan fram så jag kände sent.. efter v20 nåt. Vår lilla skrutta var iof väligt lugn i magen så kände inte sådär jättetydliga sparkar mm som vissa kan känna men underbart var det alla fall.. iiih tänk att tiden går så fort . Snart är er lilla hos er..kram

Svar: Ja jag har ju min i bakvägg lång ner så jag tycker ändå att jag känner sent. Känns som att alla känner så tidigt men man ska väl inte jämföra sig egentligen. Kramar!
None None

#5 - - Barnlängtan:

Visst är det häftigt! Så skönt att känna att det fortfarande är någon därinne som lever. Jag tycker det är mysigt att känna bebisen sparka när jag är bland folk - det blir lite som min och bebisens hemlighet! Nu kommer du bara känna det mer och mer! Kram

Svar: Ja det är en helt otrolig känsla.Man blir alldeles varm när man känner att det är den lilla som rör sig där inne :) Kramar!
None None

#6 - - Jullan:

Nu kommer det att gå fort ska du se, de växer fort så snart får du nog både en och två rejäla kyssar! ;)

Svar: Haha, ja snart kanske man klagar på att den sparkar för hårt där inne :)
None None