Ovitrellen

Igår tog jag den sista Menopuren och ikväll så tog jag Ovitrellen.
Jag jobbar till 19.00 imorn. Efter jobbet plockar jag upp P och så åker vi direkt till Falun där vi kommer bo på hotell 2 nätter.
Det känns overkligt.
Det är så stort det här och jag kommer nog inte riktigt fatta förrän det är dags för äggplocket.
Tänk att det finns en chans att ett av dessa ägg som jag går runt med faktiskt resulterar i vårat framtida barn.

Tack för alla lyckönskningar och för allt pepp. Ni är helt otroliga som delar med er av alla erfarenheter och stöttar i allt vi går igenom. 
Det är nära nu!
 
Bilder på den sista Menopuren och Ovitrellesprutan.
#1 - - A:

Älskling!!! Lycka till <3 glöm inte bort att höra av dig innan äp, efter äp osv osv osv osv. Önskar detta går så bra det bara kan!!!!!! <3

Svar: Tack fina du! Ska hålla dig uppdaterad :) Kramar <3
None None

#2 - - Antara:

All lycka till nu!! Och va inte orolig för äp för det är inte så farligt som man tror :)
Massvis med lycka till kramar

#3 - - Barnlängtan:

Lycka till nu! Å kör försiktigt till Falun!

#4 - - Elin:

Ååh så spännande det är nu!!! Lycospark!!
Kram

#5 - - C:

All lycka till er nu!! :-) Tänker på er! Kramar!

Svar: Tack tack! Kramar
None None

#6 - - Moa:

Lycka till!

Svar: Tack så jättemycket!
None None

#7 - - Libra:

Snygga glasögon. Tror jag har samma!!! :P

Lycka till nu. Ska hålla tummarna superhårt!!!
Kram

Svar: Haha, ja de ä supersnygga och väldigt sköna :) Tack Libra!
None None

#8 - - C:

All lycka till er!!

Svar: Tack snälla du!
None None

#9 - - Evl:

Kommer bara att sitta och tänka på er hela dgen! Stort lycka till <3!!
Kramar <3

Svar: Tack! Det har gått oförskämt bra :) nu är det lite nervös väntan kvar. Kramar <3
None None

#10 - - micke k:

Vi älskar er. Nu är det.
Bara att " gasa" på kram


Svar: Vi älskar er med <3
None None