Tröttskalle

P skrek åt mig att jag skulle gå och lägga mig. Känner själv att jag är sur, gnällig och diskuterar om allt. Det är ett tecken på min trötthet.
2 nätter har jag legat vaken och försökt få iaf några timmars sömn. Känner mig som en zombie och när man väl somnar så sover man ju så fruktansvärt dåligt.. Bara 3 dagen nu, 2 dagar till med medicin så kanske det lugnar ned sig lite sedan.. Förhoppninsvis!

#1 - - Amanda:

Tänk på lägenheten nästa gång du är trött och grinig. Då kanske du blir lite glad. Fantisera om tapeter, färg, kakel, möbler.. Fast å andra sidan så är ens skönhetssömn guld värd!

Jag brukar förbereda min älskade (stackars) sambo med sms (när det är möjligt):
"I dag är en skitdag. Det har inget med dig att göra."

"I kväll behöver jag dig exakt hela kvällen. Låt mig somna hos dig."

Jag fick de tipsen av min kurator. Så jag skulle slippa brusa upp och säga saker jag sedan bara får ångest över.

Nu var ju erat scenario helt annorlunda.. Men jag delar med mig av det här iaf. Det kanske kan vara nödvändigt någon gång. Vem vet. Ni kanske redan gör så redan. Men ja. KRAM!

Svar: JA men tack så mycket för ditt tips. Satt och tänkte på det igår när jag åkte från dig och jag insåg att jag liksom aldrig ens har tänkt på att göra så och endå är det en sån enkel grej som får dom att förstå läget liksom.
Kramar!
None None

#2 - - heidimariajohanna:

hej

åh jobbigt.. får du sånna biverkningar a pergon? jag kände mig bara så ofräsch med värmevallningar som kom o gick.. tar u dubbel kur? kram

Svar: Ja jag får mest trötthet och sömnsvårigheter. Även en del finnar och lite vallningar. Man får stå ut helt enkelt. Nej jag äter enkelkur men det är ju den 8e så jag har ju hållt på ett tag nu.. Kram!
None None