MYS

För er som missade Liv lust och längtan igår så går det att se programmet HÄR.
 
Jag måste få säga att jag tycker det var en bra film som kunde fått vara en timme till! Den kändes alldeles för kort och den berörde verkligen de känslor man har. Den stackars killen som känner sig hjälplös, värdelösheten över att inte kunna bli gravid och hur världen rasar samman då mensen kommer.
Det är bra att filmen tar upp hur många blir bemötta av läkare. Det finns ,som med allt annat, både bra och dåliga läkare. Jag är glad att vi går hos TF i Härnösand för där skulle man aldrig minimalisera problem så som de gör på många andra ställen. Det är så viktigt att bli tagen på allvar!
 


 
Nej nu får vi fokusera på annat.
Vi var och tittade på en lägenhet igår men den var inte så som vi trodde. Imorgon ska vi titta vidare på en annan och  hoppas på att den ser lika bra ut som på bilderna. Skönt att ha lite saker att göra då mensvärken redan börjat smyga sig på och BIM är på lördag. Gruvar mig verkligen över den kommande mensen då värken från förra månaden var det vidrigaste jag varit med om.