Ni vet vad jag menar

Har den där känslan i kroppen av att det inte kommer gå vägen den här månaden heller.
Vet att jag absolut inte borde tänka så jäkla mycket men alla bebisar och bebismagar överallt gör mig snart tokig. Jag vill ju också!
Jag vill så jävla mycket att det gör ont i kroppen!

I veckan kom en mamma på jobbet och berättade att hon är gravid. Även att det sved då. Jag försökte att koppa bort mitt privatliv men det känns bara så jävla orättvist ibland.

Imorn kommer jag dock skicka all min kärlek och alla tankar till min fina vän A som behöver få lite medgångar. Jag önskar henne all lycka!


Så vill jag skicka lite hat till blogg.se's app till telefonen som gör att mina inlägg inte kan kommenteras. Vad är meningen med att blogga från telefonen om man endå måste in på datorn för att ändra inställningar?
#1 - - Malin:

Vet EXAKT vad du menar!! Har kännt precis som du ända sen ägglossningen, blir inget denna gång heller.... Är sååå less på det här nu, vill göra Ivf istället!!!!

Kram

#2 - - A:

All din kärlek och fina tankar hjälpte!!! Tack vännen.



Hoppas känslan inte är rätt, men jag förstår precis hur du menar och känner. Håll ut. Snart är det februari och er tur att besöka TF igen. Håll ut <3

Kram!!