Jävla avundsjuka

Fyfan vad det bränner bakom ögonlocken idag. Den där vidriga avundsjukan som jag försöker pressa undan har hoppat upp och slagit mig i ansiktet. Egentligen är det självförvållat..
Ni vet P. Hans lillebror och hans flickvän ska ha barn om 6 veckor. Jag kan inte låta bli att läsa hennes blogg och det gör så förbannat ont att de ska få barn. Det borde vara P och jag.
Hon är 16år. Hon är ett barn själv. Jag är så sjukligt grymt jävla avundsjuk och jag är rädd. Jag vet att om endast 6veckor så kommer jag gå en underbar go liten bebis tryckt i famnen och det kommer inte vara vårat eget barn..
#1 - - A:

Fy vad jobbigt!! Att det ska vara så orättvist :-( Jag gruvar mig för samma.. Fast detta blir inte om 6 veckor. Men vad gör man när man ska vända på varenda krona för att spara till fler ivfer, om det inte tar sig? Sitta med ett barn i famnen och kämpa mot tårarna är heeeeeeemskt.



Men jag hoppas hoppas hoppas verkligen att pergotime är eran räddning, så ni slipper hamna i ivf-träsket.



Din kropp behöver nog bara lite hjälp på traven. Jag tror på pergon :-)



Kram vännen!

#2 - - ettvanligtliv:

Usch, förstår verkligen hur du mår just nu. Min lillasyster fick barn när vi försökt i över ett år. Det gjorde så jädra ont. Man måste tillåta sig att ta lite avstånd om det verkligen inte går. Det kommer att kännas mer hanterbart allt eftersom tiden går. Försök fokusera på att allt såg bra ut och att ni nu ska prova Pergotime. Det är så många som blir hjälpt av det.



Kramar!!

#3 - - Malin:

Orättvist är det enda livet är känns det som ibland!! Typ varje gång jag ser en barnvagn eller gravid mage.... åtminstone vissa perioder!

Men det sista som överger en är hoppet! Det finns där och kryper tillbaka efter varje misslyckande trots att det känns som man bara vill ge upp ibland?!