Jag ger upp!

Det är ju sjukt att mensen som alltid kommer i tid ska behandla mig på det här sättet.
Nu vet jag att det inte är någon bebis. Testen som jag tar visar nada så kanske är det bara så att mensen hoppar den här månaden. Det kan ju hända att den gör det ibland men inte trodde jag att den skulle göra det efter intag av pergotime och ovitrelle.
Kanske är det min kropps sätt att få mig att förstå att jag inte ska börja med pergokur nr 10. Skippar mensen att komma så kan jag inte ens fundera på att äta tabletter. 
Nu blir det hormonfritt i en månad innan det är dags för hormonchock!
 

Det är som det är, och det lär det fortsätta med..
#1 - - JW :

Åh nej :-( är du säker? Skickar en stor kram

Svar: Jag är ganska så säker iaf.. Kram
None None

#2 - - Evl:

Ja man blir så jävla less på kroppen. Innan vi slutade med försöken innan ivf och bara skulle vila så hade vi ju inga förhoppningar... men ändå så har man ju det för det där dumma "det händer när man minst anar det" finns ju nånstans i bakhuvudet. Min mens jävlades också då och det var så sjukt skönt att bara slänga alla piller och skit ett tag. Är så glad att ni snart är igång med ivf. Tror verkligen att det kommer att gå jättebra för er.
Kramar <3!

Svar: Ja det är jobbigt att den ska börja jävlas nu när vi bara tänkte ta det lugnt ett tag. Skönt att vi snart ska till TF så vi kan komma vidare. Jag hoppas att IVF också är vår lösning. KRAMAR!
None None