Misslyckande

Kroppen skriker ut att mensen är på ingång. På torsdag lär misslyckandet vara ett faktum. Jag tror jag kommer slänga iväg ett mail till TF för att höra om jag kan få lämna blodprover och se så att pergo faktiskt ger mig ÄL. Tycker liksom att jag känner av min ägglossning mindre nu än utan tabletter.

Har iaf en vecka som är fullbokad vilket känns skönt. På torsdag gör jag teoriprovet och på fredag har jag uppkörning så förhoppningsvis har jag ett körkort nästa helg. Det skulle inte vara helt fel.

#1 - - ettvanligtliv:

Så tråkigt vännen. Förstår att det är så jädra frustrerande att inte veta om man verkligen släppt något bra ägg eller ej.

Till slut tjatade jag till mig Ovitrellesprutor som gjorde att jag visste att det släppte. När det började bli dags för ägglossning åkte jag in till TF eller till KK och kollade med ultraljud. Kanske är något för er?



Kramar!